Alla inlägg den 21 juni 2010

Av kerjes kerjes - 21 juni 2010 10:25

Kerjes bildades för länge sedan. Vi är idag ett av nordens ledande och mest framgångsrika bolag inom Flyttfirma, Städfirma, Flytthjälp, Flyttstädning och Kontorsflytt.

Kerjes är ett företag med stort hjärta. Vi bryr oss om våra kunder, leverantörer och personal. Vi har funnits länge. Sedan starten hjälper vi våra kunder med Flyttfirma, Städfirma, Flytthjälp, Flyttstädning och Kontorsflytt.

Många såväl större som mindre kunder anlitar oss för att fylla sitt behov av Flyttfirma, Städfirma, Flytthjälp, Flyttstädning och Kontorsflytt. Tillsammans med våra kunder tar vi ett steg närmare framtiden!

Kerjes jobbar med Flyttfirma, Städfirma, Flytthjälp, Flyttstädning och Kontorsflytt. Vi brinner för att alltid leverera det där lilla extra när du väljer att bli kund hos oss. Med oss som partner blir framtiden lite ljusare!

Kerjes är ett företag som jag är nöjd med. Kerjes försöker ha en god och personlig relation till sina kunder och lyssnar på sina kunder. Det är viktigt för mig innan jag bestämmer mig för att anlita någon.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards